Pobierz demo

Moduł CRM


1. Kartoteka firm oraz osób kontaktowych:

 

Wielkość i różnorodność bazy danych firmy obrazuje historie jej działania, pozwala zdefiniować segment rynku oraz profil klienta docelowego. Aby skutecznie osiągać zamierzone cele niezbędne jest sprawne zarządzanie oraz współdzielenie informacji związanych z klientem aktualnym, jak również potencjalnym. Kartoteka firm oraz osób kontaktowych pozwala w błyskawiczny sposób na przetwarzanie, wyszukiwanie oraz wykorzystanie informacji związanych z danym klientem.

 

Funkcjonalności:

 

  • źródło informacji dotyczącej klienta,
  • rejestracja podstawowych danych firmy (dane teleadresowe, typ firmy, status klienta, niezbędne uwagi itd.) wraz z definicją osób obsługujących dany podmiot,
  • rejestracja niezbędnych informacji dotyczących osób kontaktowych (imię, nazwisko, dane teleadresowe, stanowisko, dział itd.),
  • zaawansowane wyszukiwanie klientów oraz osób kontaktowych,
  • możliwość segmentacji oraz grupowania klientów na podstawie zdefiniowanych parametrów,
  • podgląd historii kontaktu z wybranym klientem dostęp do zrealizowanych oraz planowanych działań w stosunku do klienta wraz z podziałem na rodzaj zadań,
  • rejestracja dokumentów związanych z daną firmą (oferty, zamówienia, umowy, pisma itp.),
  • definicja cyklu obsługi danego klienta,
  • podgląd historii korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej,
  • zapis niezbędnych uwag dotyczących klienta,
  • możliwość edycji informacji na każdym etapie działania,
  • rejestr historii zmian w kartotece klienta.

 

2. Organizacja pracy biura:

 

Dobra oraz sprawna organizacja czasu pracy biura pozytywnie wpływa na jakość pracy, osiągniecie zamierzonego efektu oraz pozwala wyeliminować błędy w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Jedną z najważniejszych cech dobrze zorganizowanego biura jest szybki przepływ oraz współdzielenie informacji.

 

Funkcjonalności:

 

  • rejestracja oraz współdzielenie informacji pomiędzy pracownikami,
  • planowanie oraz monitorowanie zadań użytkowników systemu,
  • graficzna prezentacja zrealizowanych oraz planowanych zadań za pomocą interaktywnego kalendarza,
  • możliwość planowania zadań innym użytkownikom systemu,
  • opcja delegowania zadań oraz śledzenie sposobu ich realizacji,
  • możliwość nadawania sobie oraz współpracownikom powiadomień oraz przypomnień,
  • szybkie i sprawne wyszukiwanie informacji zdefiniowanych w systemie,
  • monitoring pracy,
  • dostęp do archiwum dokumentów,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • zaawansowane funkcje raportowania oraz przetwarzania informacji,
  • nadawanie uprawnień użytkownikom systemu.

 

3. System wymiany dokumentów:

 

 

Wymiana oraz sprawny obieg dokumentów wewnątrz firmy przyśpiesza realizację zaplanowanych działań, przyśpiesza proces tworzenia dokumentacji oraz pozwala współdzielić niezbędne informacje pomiędzy pracownikami. Ujednolicenie procesu tworzenia oraz obiegu dokumentów pozwala stworzyć pewne standardy działania, które w pozytywny sposób wpływają na organizację firmy oraz obsługę klienta.

 

Funkcjonalności:

 

  • możliwość tworzenia archiwum dokumentów,
  • rejestracja dowolnych typów dokumentów z zaawansowanymi możliwościami wyszukiwania i segmentacji,
  • grupowanie dokumentów według typu,
  • możliwość powiązania dokumentów z danym pracownikiem, klientem oraz procesem,
  • opcja podglądu oraz lokalnego zapisu dokumentów,
  • zdalny dostęp do archiwum,
  • interaktywna praca sekretariatu.

 

4. Kalendarze zadań / terminów:

 

Dobra organizacja pracy, planowanie oraz monitoring efektywności działań pozwalają skutecznie osiągać wyznaczone cele. Pełen obraz sposobu działania pozwala wyeliminować błędy i udoskonalić proces obsługi klienta. Niezbędnym narzędziem ułatwiającym organizację pracy każdego pracownika jest kalendarz z listą wykonanych zadań.

 

Funkcjonalności:

 

  • szybki dostęp do listy zadań na dany dzień oraz godzinę,
  • graficzna prezentacja kalendarzy użytkowników systemu z podziałem na typy zadań i status ich realizacji,
  • prezentacja kalendarza w trybie dziennym, tygodniowym, miesięcznym, rocznym,
  • podgląd kalendarzy wielu użytkowników systemu,
  • czytelne ikonki obrazujące typ zadania oraz status jego realizacji,
  • powiązanie zadań z danym klientem,
  • możliwość podglądu szczegółów zadania z poziomu kalendarza,
  • opcja podglądu, dodawania, modyfikowania oraz zapisu uwag w zadaniu,
  • prezentacja wolnych terminów w zadanym dniu,

 

5. Zdalna praca grupowa

 

Sprawny i efektywny zespół pracowników to cel każdego przedsiębiorstwa. Dobra organizacja pracy zespołu, podział zadań, kontrola efektywności oraz wspólnie zdefiniowane priorytety są kluczem do osiągnięcia celu danej firmy.

 

Funkcjonalność:

 

  • współdzielenie informacji,
  • możliwość planowania oraz organizacji pracy indywidualnej oraz grupowej,
  • jasno określony podział zadań,
  • delegacja zadań innym użytkownikom systemu oraz śledzenie statusu ich realizacji,
  • rejestracja niezbędnych uwag, wskazówek związanych z klientem lub zaplanowanym zadaniem,
  • prezentacja kalendarza pracowników w zadanym okresie,
  • definiowanie grup użytkowników wchodzących w skład danego projektu,
  • monitoring pracy.

6. Zarządzanie cyklem obsługi klienta

 

Pozytywne relacje oraz satysfakcja klienta są priorytetowym celem każdej firmy, dlatego tak ważna jest bieżąca współpraca z klientem. Zadowolony klient to klient zaangażowany, który ma pełen zasób wiedzy niezbędny do podjęcia decyzji. Aby osiągnąć to zadowolenie niezbędne jest zapewnienie obsługi na jak najwyższym poziomie.

 

Funkcjonalności:

  • definicja etapów oraz podetapów procesu obsługi danego klienta wraz z określeniem wymaganych działań,
  • definicja długości poszczególnych etapów,
  • podgląd historii kontaktu z danym klientem,
  • rejestracja historii zdarzeń zrealizowanych, planowanych wraz określeniem sposobu działania, terminu oraz wykonawcy zadania,
  • rejestracja telefonów, spotkań, zapytań wraz z historią zdarzeń w ramach danego zadania,
  • definicja procesu obsługi posprzedażowej,
  • definicja wymaganych działań powtarzalnych w stosunku do klienta,
  • definicja osób obsługujących danego klienta,
  • rejestracja niezbędnych informacji oraz uwag związanych z danym klientem,

 

 

7. Klient poczty e-mail:

 

 

Klient poczty e-mail zintegrowany z system mCRM Nieruchomości umożliwia natychmiastowy dostęp do historii korespondencji z danym klientem.

 

 

Funkcjonalności:

 

  • rejestracja bieżącej korespondencji z danym klientem,
  • podgląd korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • automatyczne powiązanie poczty elektronicznej z danym klientem,
  • rejestracja adresów mailowych,
  • możliwość tworzenia wiadomości z poziomu kartoteki klienta,
  • opcja przesyłania korespondencji seryjnej,
  • poczta elektroniczna przechowywana na serwerze aplikacji,
  • zdalny dostęp do korespondencji z danym klientem,

 

 

 

8. Kartoteka dokumentów:

 

Kartoteka dokumentów jest integralną częścią systemu mCRM, która umożliwia katalogowanie oraz przechowywanie wszystkich dokumentów będących w obiegu firmy.

 

Funkcjonalności:

 

  • centralny punkt przechowywania wszystkich dokumentów w jednym miejscu,
  • rejestracja dowolnych typów dokumentów w formie elektronicznej,
  • zaawansowane opcje wyszukiwania dokumentów,
  • rejestracja dokumentów w formie załączników związanych z danym klientem lub zdarzeniem,
  • mechanizm obiegu dokumentu,
  • wymiana dokumentów pomiędzy poszczególnymi użytkownikami systemu,
  • szablon tworzenia wybranych dokumentów,

 

 

9. Mechanizm raportowania:

 

Kontrola oraz monitoring wyników podejmowanych działań w firmie, jak również aktywności pracowników są niezbędnym źródłem informacji, pozwalającym ocenić skuteczność pracy i możliwość osiągnięcia zamierzonych celów.

 

Funkcjonalności:

 

  • generowanie dowolnych raportów na podstawie danych zarejestrowanych w systemie,
  • generowanie raportu aktywności pracowników,
  • graficzna prezentacja listy wyników,
  • analiza wyników sprzedaży,
  • raport obrotu,
  • ranking rejestrów,

 

 

10. Zarządzanie uprawnieniami użytkowników:

 

Elastyczny mechanizm nadawania uprawnień użytkownikom systemu pozwala dowolnie modyfikować dostęp do danych zgromadzonych w aplikacji mCRM Nieruchomości.

 

Funkcjonalności:

 

  • możliwość nadawania praw użytkownikom systemu,
  • ograniczona widoczność funkcjonalności oraz zgromadzonych informacji dla poszczególnych użytkowników,
  • opcja nadawania tych samych praw grupie użytkowników,
  • opcja widoczności z limitowaną możliwością edycji pewnych informacji,
  • modyfikacja uprawnień.

 

11. Konfiguracja systemu na podstawie słowników.

 

System mCRM Nieruchomości może być dowolnie modyfikowany oraz dostosowywany do każdego rodzaju przedsiębiorstwa, jak również do specyfiki jego działania. Konfiguracja aplikacji na podstawie słowników wpływa na modyfikację systemu, jego opcji wyboru, sposobu gromadzenia danych oraz  segmentacji informacji. Powyższy mechanizm pozwala na dostosowanie systemu mCRM Nieruchomości do specyfiki funkcjonowania danego przedsiębiorstwa.